poniedziałek, 19 lipca 2010

Powiadomienia o komentarzach na blogu

Dzisiaj wykorzystany efekt perpetuum mobile - dzięki problemom na blogu powstają na niego nowe posty ;)

Wiem, że ktoś dzisiaj zostawił tutaj komentarz (dzięki STAT4U). Nie wiem pod którym postem - hm. Szukając rozwiązania tego problemu (i zagubionego komentarza przy okazji) znalazłem ciekawą opcję na Bloggerze.

Mianowicie można otrzymywać e-maile o każdym komentarzu na blogu ;) Dzięki temu już mi nic nie umknie (oby) ;)

Wchodzimy w panel administracyjny swojego bloga, zakładka Ustawienia, potem zakładka Komentarze i ostatnie pole tekstowe E-mail z powiadomieniem o komentarzu. Wpisujemy tutaj nasz adres e-mail ;) Dzięki integracji z kontem Google adres możemy wybrać z kontaktów GMaila, mamy też auto-uzupełnianie z wykorzystaniem tych danych. Ach, ta wygoda kosztem prywatności.

Ciekawostka (obowiązkowa) - w pierwszym zdaniu chciałem napisać "dzięki blogu". Albo "dzięki blogowi" - nie wiedziałem, jaka jest poprawna odmiana, to odpuściłem ;) Ale znalazłem artykuł o odmianie tego słówka:
http://copywriter.net.pl/2008/04/odmiana-slowa-blog-czyli-blogu-i-bloga/

3 komentarze:

  1. gdybym wiedział, że nie masz powiadomień, to bym zaczął dodawać komentarze pod jakimiś starymi postami, żeby ci umilić czas na szukaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh :) To teraz muszę zrobić nową etykietę na GMailu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. i napisać na blogu jak się robi etykiety na gmailu :D

    OdpowiedzUsuń